Üdvözöllek, itt olvashatsz egy kicsit rólam mint nyelvtanárról.

2022/01/01. - írta: Osztrogonácz Veronika

Szakmai tudásom:

  • összesen nagyjából 10 nyelvet tanulgattam életemben
  • 4 nyelvvizsgám van
  • 30 éve "tanulok" angolul
  • ELTÉ-n diplomáztam angol alkalmazott nyelvészetből és tanárságból 
  • 15 éve tanítok, főleg magán
  • dolgoztam nyelviskolákban is, felkészítettem nyelvvizsgára is
  • dolgoztam idegen nyelven turizmusban és rövid ideig USA-ban
  • kezdő life coach vagyok, 2020 nyarán szereztem végzettséget

Amit megélhetsz az óráimon:

  • tiszta logikájú magyarázatok
  • a nyelvtani formák összekötése élethelyzetekkel
  • sok, valódi beszélgetés mindkettőnket érdeklő témákról és főleg Rólad
  • életedben természetesen előforduló helyzetek felhasználása nyelvgyakorlás céljából
  • reális célok kitűzése
  • tudás a nyelv és a nyelvtanulás működésével kapcsolatosan
  • más idegennyelvekkel való összehasonlítás, ha azokban van tapasztalatod
  • fordítási feldatok a magyar és az angol nyelv összehasonlítására, szavak jelentésének tisztázására
  • sokoldalú és személyre szabott tippek a fejlődéshez, gyakorláshoz
  • segítség abban, hogy ki tudd fejezni a személyiséged célnyelven is
  • sok-sok bíztatás közben reális visszajelzés
  • kedvesség és jóindulat

Amit kevésszer élhetsz meg nálam:

  • fegyelmezés (ebben nem vagyok jó, kérlek, ne tőlem várd)
  • sok játék (csak amikor kifejezetten hasznát látjuk)

Engem érdeklő témák:

  • utazás, turizmus, kultúrák
  • nyelvek, könyvek és pszichológia (de hát ez természetes)
  • sport és egészséges életmód
  • társadalmi jellegű témák
  • állatok, természetjárás
  • táplálkozás, főzés
  • tánc, zene és más művészetek

Néhány vezérelv:

  • Bármit meghallgatok, és minden érdekel. 
  • Az a cél, hogy a nyelvtanulás érdeklődési körré, hobbivá váljon.
  • A nyelv eszköz, és nem végcél.
  • Akkor várunk eredményeket, ha beletettük az energiát.
  • Mindenre van megoldás.

Ha lett kedved velem fejlődni, keress meg és kérdezz bátran!244363246_10219801219076731_7370364304744631410_n.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angol-nyelv-tanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr7616801110
süti beállítások módosítása